< Antoni Puig: Llibres i publicacions


Llibres i publicacions





Clases sociales y partidos
políticos en la transición española
a la Monarquía Parlamentaria



Ferran Fullà, Antoni Puig


Comunicacions:




Vull fer constar, que bona part dels llibres que a continuació recullo, han respost a encàrrecs (remunerats) de CCOO que agraeixo. Però això m'obliga aclarir a continuació, que per la naturalesa de l'encàrrec em veia en l'obligació de cenyir-me a uns continguts concrets i explicar (que no és el mateix que justificar) algunes decisions que jo no compartia i obviar altres, que des del meu punt de vista eren importants.
En tots aquests casos, ja m'he preocupat personalment de fer públiques les meves opinions pròpies, a través d'escrits als quals es pot accedir des del meu bloc.



La protección social 
Antoni Puig Solé







LA CONTRACTACIÓ
 El llibre del delegat i la delegada (En català)

LA CONTRATACIÓN.
 El libro del delegado y la delegada sindical (En español)







GUÍA DE RESPONABILITAT SOCIAL DE LES EMPRESES
(En català) Michela Albarello, Antoni Puig.
GUÍA DE  RESPONABILIDAD SOCIAL DE LAS EMPRESAS (En Español)
Michela Albarel, Antoni Puig

LAS RESPONSABILIDADES SOCIALES DE LAS EMPRESAS (Cuadernos de Formación Sindical)lo, Antoni Puig




Anàlisis comptable de la realitat econòmica d'una empresa  Antoni Puig Solé





Los diferentes tipos de empresas mercantiles  y su cantabilidad 
Antoni Puig Solé