< Antoni Puig: Qui sóc?


Qui sóc?




Diuen els entesos en temes de comunicació que quan una persona té intenció d’adreçar-se a d’altres, o quan vol participar en un debat, és important que es presenti. D’aquesta manera, podrem saber des de quin lloc ens parla, quins compromisos previs ha pres, quines són les seves opinions i idees. Això pot permetre entendre i qüestionar tot allò que ens diu i situar-ho en el seu context. Jo seguiré aquest consell:


Nom i cognoms:

Em dic Antoni Puig Solé. A vegades també signo com Antoni Puig, Toni Puig o T. Puig.


Formació acadèmica:


Diplomat en Ciències Empresarials.
Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses.
Tècnic Superior en Seguretat.



Publicacions:


He publicat articles en diversos mitjans i he presentat unes quantes ponències. També he escrit alguns llibres. A bona part d’aquestes publicacions es pot accedir des d’aquest bloc clicant damunt de la pestanya PUBLICACIONS.

Compromis polític, sindical i social:



El meu compromís polític militant es va iniciar a finals dels anys 60, en connectar amb les aleshores clandestines Comissions Obreres i ingressar a l'Organització Comunista Bandera Roja, a la qual vaig estar vinculat fins la seva total integració al PSUC i al PCE. Vaig ser un dels que es van oposar als anomenats "banderes blanques" quan en els anys setanta, van fraccionar l'organització. 


Em vaig adherir a Iniciativa per Catalunya, en el moment de la seva constitució, primer com a militant de Bandera Roja i després (un cop celebrat el congrés d'unitat comunista) com un més dels del PSUC, i vaig formar part del Comitè Central.


Actualment coopero amb moviments i organitzacions d'esquerra i em segueixo considerant marxista. 

.